14 czerwca 2020

Informacja

Hejka oto krótki raport z wyjaśnieniami!

Nie znikam na kolejny rok! Wiecie, sesja trwa, jest straszna i chyba będzie przez krótki czas absorbować mnie bardziej niż zazwyczaj. Z tego powodu kilka męskich decyzji na LIPIEC:

Dzisiaj miał ukazać się kolejny rozdział Kronik. Przekładam datę jego publikacji na za dwa tygodnie (to jest na 05.07.2020). Co prawda mogłabym go na odczepne dokończyć na dzisiaj, ale to dawanie Wam byle czego, ostatnio zaczęło mnie boleć. Do tego czasu sprawdzę też rozdziały, które do tej pory wyszły (ostatnio cofnęłam się o parę z nich wstecz i stylistycznie słabo to wygląda, sooo poprawię ile dam radę do piątego).

Miłych wakacji i owocnej walki (dla tych, którzy muszą się jeszcze troszkę pomęczyć)!

Bez odbioru!
~Arashi

8 komentarzy:

  1. Dzień dobry,
    pragnę poinformować, że rozpoczęłam pisanie oceny Twojego bloga. Proszę zatem o niewprowadzanie zmian w opublikowanym już tekście lub ewentualne informowanie mnie o nich.
    Pozdrawiam
    Fenoloftaleina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okee, rozumiem! Dziękuję za informację, obejdę się w takim razie bez edytowania poprzednich rozdziałów!

      Usuń
    2. Cześć i czołem!
      Ja za to pragnę poinformować, że ocena, którą pisałyśmy z Fen i Den właśnie pojawiła się na głównej WS.

      Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Hejeczka,
    kochana opowiadanie jest fantastyczne, historia mnie porwało w swój świat... i naprawdę liczę na kontynuację.. 
    wenci życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejeczka,
    kochana ja tutaj tak od czasu do czau zaglądam tutaj w nadzieji  a rozdział... proszę wróć lub chociaż coś napisz...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejeczka,
    powracam tutaj z pytaniem o kontynuację, bo tęsknię bardzo...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejeczka,
    kochana ja bardzo bardzo tęsknię za Twoim opowiadaniem, wróć do nas...
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  6. Hejeczka,
    kochana czy wszystko u Ciebie w porządku, niepokoi mnie ta cisza... i po prostu chcę więcej...
    wszystkiego dobrego w Nowym Roku
    Dużo weny życzę...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń